Genel Merkez Faaliyetleri, Haberler

İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa ÇİFTÇİ’ye Hayırlı Olsun Ziyareti..

Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Genel Başkanımız Sayın Mustafa IŞIK ve Yönetim Kurulu üyelerimizden oluşan heyetimiz,
İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa ÇİFTÇİ’yi makamında ziyaret ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunmuşlardır.
Gerçekleştirilen resmi ziyarette; aziz şehitlerimizin kıymetli emanetleri olan ailelerimizin ve kahraman gazilerimizin güncel talepleri aktarılmış; şehit yakını ve gazilerimizin özlük haklarına yönelik mevcut durum ile yapılması planlanan yasal düzenlemeler hakkında kapsamlı değerlendirmelerde bulunulmuştur.
Dernek heyetimizi büyük bir samimiyetle ağırlayan, camiamızın sorunlarına karşı gösterdiği hassasiyet ve yapıcı yaklaşımı ile bizleri onurlandıran İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa ÇİFTÇİ’ye teşekkür ve şükranlarımızı arz ederiz.